chronic active mastitis
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אחרי יומיים מורטי עצבים הגיעו תשובות הביופסיה, שאובחנה ציסטה debris בגודל 10 מ"מ במיקום שעה 11. האבחנהchronic active mastitis נאמר לי לקחת אנטיביוטיקה ולחזור על הממוגרפיה. מה זה בדיוק הדלקת הזו, האם היא רק נקודתית בציסטה? אכן הטיפול הוא אנטיביוטיקה מסוג אוגמנטין? מה קורה עם הציסטה (שעברה שאיבה) היש סיכוי שתשנה את אופיה בעתיד? כול אינפורמציה על האבחנה תבורך.
שלום שקד, קשה לתת תשובה אחראית על סמך שברי אינפורמציה, אבל לפי מה שאת מתארת זה נשמע שמדובר בציסטה פשוטה שהזדהמה - וזה דבר לא נדיר ולא מסוכן. הדרך הטובה ביותר להחליט על טיפול אנטיביוטי היא ע"י תרבית, שאני משערת שלא נלקחה במקרה שלך, ובהיעדר תרבית אוגמנטין היא אכן אחת התרופות המומלצות. חשוב להמשיך במעקב אצל הרופא שמטפל בך ומכיר את כל התמונה. ציסטות פשוטות לא הופכות לסרטן.