גוש בשד - דחוף !!
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אתמול בלילה התחילו לי כאבים בשד. נגעתי ומצאתי גוש. כמובן שישר התחלתי לחשוב על הגרוע. היום בבוקר ה"גוש" הזה היה כבר ממש ענק,. בערך חצי שד, וזה נראה יותר כמו כמה גושים.זה מאוד כואב כשנוגעים בזה. אני 6 חודשים אחרי לידה ועדיין מניקה. האם מישהי מכירה משהו כזה? האם זו דלקת? האם כדאי לחכות לרופא שלי ליום ראשון או ללכת למר"ם? האם אפשר להמשיך להניק ? תודה מראש..
שרון היקרה, נראה לנו שבעיתך קשורה יותר לנושא ההנקה מאשר לסרטן השד - שזה תחום העיסוק הבלעדי של פורום זה. על כן, ובמיוחד בגלל דחיפות הנושא, אנו ממליצות להפנות את השאלה לפורום "הנקה" באתר דוקטור'ס שכתובתו www.doctors.co.il