קבוצת תמיכה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הייתי מבקשת לדעת אם והיכן יש קבוצות תמיכה בהם אפשר לשתף בני זוג של נשים שחלו בסרטן שד .
לקריאה נוספת והעמקה
רחל היקרה שלום, תודה על פנייתך. בעמותת "אחת מתשע" מודעים לכוח הרב והמשמעות של קבוצות התמיכה עבור הנשים אשר עברו חוויה דומה. קבוצות אלו אכן מעניקות כוח ומקלות על ההתמודדות היומיומית. לכן, בבית העמותה בתל אביב מתקיימות מספר קבוצות תמיכה. על מנת לקחת חלק את מוזמנת לפנות לרכזת התמיכה של העמותה נועה גואטה אשר תשמח לענות על שאלותיך ולהציעה לך קבוצת מתאימה. נועה זמינה בטל' 03-6021717 שלוחה 226. בברכה, אנה גולדברט