השנות סרטן שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, מהם האחוזים להשנות סרטן שד לאחר כריתה מלאה של אחד מהם. לא היו גרורות לא בבלוטות ולא בשום מקום אחר. הניתוח היה ביוני 2004. תודה
שלום לך, חסרים פרטים נוספים אשר קובעים את סכנת ההשנות פרטים פתולוגיים על הגידול גודל גידול , רצפטורים ועוד, באופן מאד כללי לגבי גידול ללא בלוטות מבלי לדעת את כל הפרטים סיכויי ההשנות הינם בין 10% ל30% לכן צריך מידע יותר מדויק.
האם בלוטה אחת נגועה או אף בלוטה זה אותו הדבר מבחינת הסיכון להישנות?(1ס"מ גידול ובלוטה אחת נגועה ורצפטורים חיוביים)? תודה