פיברואדינומה בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בס"ד שלום רב, אני בת 23. לא נוטלת תרופות/הורמונים, אין היסטוריה של לידה או הנקה. נמצאה אצלי פיברואדינומה, לאחר שגדלה עד לגודל של 3 ס"מ בערך נותחתי בשד על מנת להוציא את הגוש בהצלחה. 1. כעת אני מודאגת, יש טוענים שפיבראדינומות חוזרות לאחר שמוציאים אותם, ניסיתי לברר באיזה אחוז מן המקרים הן חוזרות אך קשה לי למצוא מידע על כך בספרות הרפואית מאחר ואיני יודעת היכן בדיוק לחפש. האם יש בדיך נתונים סטטיסטים או אחרים בעניין? 2.כמו כן האם הן חוזרות באותו מקום שממנו הוצאו? (כתוצאה ממקרים שבו לא הוצאו כל תאיי הפיבראדינומה והם מתחילים בתהליך השכפול שלהם שוב?) אם הגושים הנ"ל לא חוזרים באותו מקום האם זה אומר שאלה גושים שהיו מופיעים בלי קשר לממצא הקודם בשד? תודה רבה מראש נ.ב * בריאות ורפואה שלמה לכל החולים/ות* אורנית
אורנית היקרה, נושא הפיברואדינומה נדון בפורום זה פעמים רבות ותשובות לשאלותיך תוכלי למצוא על ידי ביצוע חיפוש באמצעות שימוש במנגנון "חיפוש המתקדם" הקיים בפורום, בראש כל עמוד כאשר נכנסים אליו דרך אתר דוקטור'ס, בכתובת www.doctors.co.il/forums