למנהלת הפורום מחיקת תגובותנו מעשה חמור ביותר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מחיקת תגובותנו להערותייך לגבי שיטת הבריאות הטבעית הוא מעשה חמור ביותר אנו מיחסים היתנהגות ותגובה כזו לרפואה הקונבנציונלית אנו מבקשים להחזיר את כול מה שניכתב על ידנו כדי לעזור לנזקקים והמרומים בכבוד רב
היי, הדברים שאתם כותבים, חמורים הרבה יותר. עדי
דוד ודליה , אני קוראת את תגובותכם כאן בפורום ואני דיי המומה.. . אתם יכולים להציג כאן את רעיונותיכם, ואנו הקוראות באם נרצה נקבלן, אך אתם לא יכולים להכריח , וזה מה שמשתמע מהדברים שלכם. אתם פנאטים מידי. אני עבדתי שנים רבות בבית טבע, ועוד לפני שחליתי לקחתי תוספי מזון וויטמינים .. אין אני יודעת אם יש לזה איזה שהוא קשר, אבל מתוך 4 עובדות בבית הטבע 3 מאיתנו חלינו בסרטן.. חומר למחשבה !!!!!