כאב בפיטמה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 31 ובשבוע ה-23 להריוני.לאחרונה אני מרגישה מין זרם באחת הפיטמות.יש לציין שזוהי הפיטמה השקועה (מילדות) נבדקה לפני כארבע שנים ע"י רופא.בנוסף, מלפני כמה שבועות התחילו נזילות מהציצי- ידוע לי שזה נורמלי - זה היה גם בהריון הראשון. שאלתי- האם ה"זרם" בפיטמה מצריך בדיקה או שזה נורמלי להריון? האם כאבים בפיטמות כשהן מכווצות -זה נורמלי? מודה על התשובות .
לקריאה נוספת והעמקה
קשה לומר לפי סיפור בלבד, אבל מה שאת מתארת נשמע הרבה יותר אופייני לסוף הריון מאשר לסרטן שד. אם את מודאגת - פני להיבדק, או התייעצי עם רופא הנשים שעוקב אחרייך.