מחלה תורשתית..?!
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, כתבתי את ההודעה שלהלן בפורום אחר, והסתבר לי ששם לא יכולים הם לתת לי תשובה. אכתוב את ההודעה כאן (מאחר שלדעתי בכל אופן, יש איזשהו קשר), אך אם שוב היא אינה מתאימה, אבקש שתפנו אותי לאיזשהו גורם שכן יכול לענות לי על השאלה. תודה מראש! ובכן, רציתי לדעת מה הסיכוי שבן זוגי לעתיד ו/או ילדינו יחלו בסרטן, אם בכלל (מבחינה תורשתית כמובן) אם מהצד שלו - אמא של אביו חלתה בסרטן (אני לא יודעת איזה והבנתי שיש כאלו תורשתיים ויש כאלו שלא..=/) ונפטרה עקב כך (כלומר, זהו מקרה הסרטן היחיד (כרגע) במשפחתו מצד האבא) ומצד אמא שלו אין שום מקרה כזה, כנ"ל מהצד שלי..?! תודה רבה! מיכל.
מיכל שלום, על מנת לקבל מענה לשאלתך עליך לפנות למרפאה לייעוץ גנטי בה יחשבו את הסיכון למחלה. פורום זה מוקדש לסרטן שד ולנושאים הקשורים למחלה זו, אני מצרפת לך קישור של פורום גנטיקה של משרד הבריאות בו ניתן מענה לשאלות דומות. להלן הקישור: http://www.health.gov.il/forums/forum.asp?cid=25&fid=14 בברכה, אנה גולדברט
תורשה זה לא גורל. תחליטי בעצמך www.ashnow.com/israel