לרופאים בפורום: הקרנות אחרי מסטקטומי האם יעיל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר גידול ראשוני של כתשעה ס"מ, שקטן בכימו לכארבעה וחצי, למפקטומי עם שוליים לא לגמרי נקיים אך בלוטות נקיות לגמרי שהוצאו, מרקרים שירדו לנורמה, ולאחר טיפול בטקסול, בוצע מסטקטומי בילטרלי (אחד למניעה). כעת מומלץ על הקרנות. האם סביר, מה לגבי השפעה על הלב והריאות אודה לתשובתכם המקצועית.
לקריאה נוספת והעמקה
לפני שאת חושפת את עצמך לטיפולים מסוכנים www.ashnow.com/israel
תכנית הטיפול מקובלת בהחלט. הקרנה לדופן בית החזה בטכניקה של תכנון -סימולציה מודרנית לא מהבאה סיכון משמעותי לפגיעה בלב וריאת בהעדר מחלות רקע.