איבחון..
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! רציתי לשאול אם גוש בצד ימין ושקע לרוחב השד (די בולט)- מה לעשות?
לתותי היקרה שלום, חשוב שתבדקי אצל כירורג שד כדי לקבל תשובה מהימנה. תוכלי למצוא רשימה חלקית של כירורגים מומחים בתחום באתר "אחת מתשע" בקישור הבא: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=women_health.doc בברכה צוות אחת מתשע
לא פשוט להיבדק במקום להיות במתח ולחשוב מה אם ומה לו ומה זה? תלכי פשוט לרופא כירורג ותעשי אולטרסאונד וממוגרפיה לדעתי, זה פשוט יותר וכמה שיותר מוקדם יותר טוב בשבילך עצמך במיוחד בגלל הלחץ והמתח לא כל גוש הוא גוש סרטני , אבל כל גוש חייב להיבדק בהצלחה