ממוגרפיה והנקה!!!
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! יש לי בת בת שנה ועשרה חודשים שעדיין יונקת בלילות. אני צריכה לעשות ממוגרפיה בתחילת פברואר (אחותי חלתה בסרטן השד). מתי אני אמורה להפסיק להניק? תודה גלי
לגלי היקרה שלום, ההנקה אינה צריכה לדחות בדיקת ממוגרפיה או כל בדיקת הדמיה אחרת. אם את מיניקה תידרשי בדרך כלל לרוקן את השד מחלב (על ידי הנקה או בעזרת משאבה) לפני ביצוע הסריקה על מנת להפחית את הצפיפות דרכה צריכות קרני הרנטגן לחדור ובכך לשפר את איכות התמונה המתקבלת. תוכלי לקרוא עוד בנושא באתר "אחת מתשע" בקישור הבא: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=pregnancy.doc בברכה, צוות אחת מתשע