גוש בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום.. הלילה הרגשתי מין גוש בצד הימני של השד הימני שלי,אני כבת 15 וחצי יש לי כמה שאלות לפנות אליך בבקשה: 1-האם בגילי יכול להתגלות סרטן בשד כלומר האם הוא קיים? 2-לבד,אוכל לגלות אם זה סרטן השד? 3-אילו תופעות אמורות להופיע לי כדי לדעת שזה אכן הסרטן? אודה לך מאוד אם תעני לי בהקדם..תודה רבה !: ]
בת אל שלום, למרות שבגילך הצעיר סביר להניח כי לא מדובר בסרטן השד, הייתי ממליצה לך לגשת להיבדק אצל כירורג שד. בעמותת "אחת מתשע" מוקדש פרק לשינויים אליהם מומלץ לשים לב. להלן הקישור לפרק: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=symptoms.doc בברכה, אנה גולדברט