כאבים חזקים בסיום הזולאדקס-לגניקולוג
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 39, סיימתי לפני כחודשיים וחצי את הזולאדקס( תלת חודשי)אחרי שנתיים ואת הטמוקסיפן, לשם כניסה להריון. עדיין לא קבלתי מחזור (ואני מבינה שזה יכול לקחת זמן) אך מזה עשרה ימים אני מרגישה כאבים חזקים באזור השחלות כמו לפני מחזור אבל בלי המחזור. הייתי בבדיקת אולטרסאונד הכל נראה תקין (רירית הרחם היתה דקה) עם זאת הכאבים/לחצים עמומים אלה מתחזקים. מה זה יכול להיות? תודה
לצביה האם היו ציסטות בשחלות? יש צורך לבצע גם בדיקה גניקולוגית ללול בעייה גנקולגוית. באם כל הממצאים יהיו שליליים אז צריך לחפש סיבה אחרת לכאבים.
לפרופ' כהן תודה על תשובתך. לא נראו ציסטות. האם יכול להיות שמדובר בביוץ שהשחלות "מתבקשות" לבצע לאחר כשנתיים?...