האם הדבר הבא מתאים לסרטן השד אצל גבר?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שבועיים כבר התחלתי להרגיש ולפני שבוע כבר הייתי בטוח שהפטמות נבלעו בתוך העור האדום שמסביב לפטמה. אני הייתי מאוד מודאג ובדקתי וראיתי שאחד הסימנים לסרטן השד אצל אישה נקרא: שקיעת פטמה. הדבר הזה חדש לגמרי וגם מוזר. לא יוצא לי נוזל לבן מהפטמה אבל כשאני מתקלח הפטמה עצמה נהיית לבנה כמו סיד. האם הדבר מתאים לסרטן השד אצל גבר? אגב אני בן 15. תודה ובאמת שאני רציני אני לא יודע מה לעשות ואני מתבייש לספר להורים.
תלונתך אינה מדאיגה יתכן שמדובר במבנה או גיניקומסטיה אני מציע לך לפנות לבדיקה רפואית או לפחות לאחות בית הספר אל תתביש מוטב להרגע בבדיקה מאשר להפקיר הבריאות בהצלחה דר זילברמן
תלונתך אינה מדאיגה יתכן שמדובר במבנה או גיניקומסטיה אני מציע לך לפנות לבדיקה רפואית או לפחות לאחות בית הספר אל תתביש מוטב להרגע בבדיקה מאשר להפקיר הבריאות בהצלחה דר זילברמן
תלונתך אינה מדאיגה יתכן שמדובר במבנה או גיניקומסטיה אני מציע לך לפנות לבדיקה רפואית או לפחות לאחות בית הספר אל תתביש מוטב להרגע בבדיקה מאשר להפקיר הבריאות בהצלחה דר זילברמן
תלונתך אינה מדאיגה יתכן שמדובר במבנה או גיניקומסטיה אני מציע לך לפנות לבדיקה רפואית או לפחות לאחות בית הספר אל תתביש מוטב להרגע בבדיקה מאשר להפקיר הבריאות בהצלחה דר זילברמן