בידקת גן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום אימי ביצעה ייעוץ גנטיקה + בדיקת דם, רציתי לדעת כמה זמן יש להמתין לתשובות (יכול להיות מצב של חודש המתנה ???), כאמור אימי חולת סרטן שד שעבר לצערנו לעצמות אשמח מאוד לשמוע תגובות טובות וקצת עידוד מנשים. תודה.
שלום לך, תקופת ההמתנה לתוצאות של הבדיקה יכולה להיות תקופה מלחיצה, אולם נשים בפורום זה דיווחו כי לרוב התשובות מתקבלות יחסית במהירות. באתר של עמותת "אחת מתשע" מוקדש פרק שלם לנושא זה. להלן הקישור: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=hereditary.doc אני מקווה שמידע זה יעזור לך, בריאות וחג שמח, אנה גולדברט
מודה על התיחסותך המהירה לשאלתי, אגב בזכות הקישור הנ"ל שנשלח אלי בעבר הצלחתי להגיע ולקבוע במהירות תור לאימי לבדיקת הגן ולייעוץ. כל הכבוד לכן ולפורום. חג שמח ובריאות לכולנו.