כאבים בגוף
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהמשך לפניתי תודה לרינת אבל בכל זאת אשמח אם מישהו מקצועי יענה. האם טמוקסיפן יכול לגרום לכאבים בגוף אחרי שלוש שנים של נטילה???? תודה אם תענו
לקריאה נוספת והעמקה
אורית שלום, שאלתך הופנתה לאחד היועצים, אנו מקווים לתשובה בהקדם. בברכה, אנה
לא צריכים להיות כאבים.
אורית ודאי נרגעת מהתשובה המפורטת שקיבלת, אבל אני הייתי ממליצה לך בכל זאת להתייעץ עם האונקולוגית שלך ולא לחכות בדאגה ובכאבים חצי שנה. לרוב ניתן להקדים את התור כשמבקשים. או למצוא אונקולוג/ית יותר זמין/ זמינה. לחלק מהקופות יש אונקולוגים מצויינים שמקבלים מחוץ לבתי החולים. שוה לבדוק.