גידול ממאיר דרגה א'
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לסבתא שלי יש גידןל ממאיד דרגה א' בשד עכשיו מכיוון שאני לא מבינה בזה כל כך אני פשוט רוצה לדעת מה זה אומר? זה יותר טוב שזה עוד בהתחלה? או שלא? אני מתארת לעצמי שיש פה אנשים שמבינים וזה מאוד יעזור לי לדעת מה זה אומר ואם זה גרוע כמו שזה נשמע
רינה יקרה, את מוזמנת להתקשר למתנדבות הקו החם של עמותת אחת מתשע שתשמחנה לעזור לך ולהסביר לך מה זה אומר. אלה כולן נשים שהיו חולות בעבר והחלימו, ועברו הכשרה מיוחדת לתת תמיכה לחולות ובני משפחותיהן. הקו פועל בימים א - ה בין השעות 7 - 4 ומספרו 1800363400 . כמו כן את יכולה לקרוא הסברים על "סרטן השד מהו" באתר העמותה שלנו שכתובתו www.onein9.org.il , במדור מידע\מידע רפואי.