כאבים בגוף
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני ארבע שנים אחרי כימוטרפיה והקרנות. מאז הטיפול בטקסוטר לדעתי לפחות יש לי כאבי רגליים. ישיתי מיפוי לפני שנה. שאלתי היא אם יש טעם לעשות שוב מיפוי, כי לצערי הרב רופאת המשפחה טוענת שאני עסוקה מידי העניין ואת האונקולוגית רואים רק פעם בחצי שנה.בקיצור אין כתובת...... שאלתי היא אם חס וחלילה יש משהו בעצמות יכול להיות שינוי תוך שנה???? אני נוטלת פוסולאן וחשבתי שאולי מזה יש לי כאבים,אני ממש אובדת עצות
מדבריך לא נשמע משהו מדאיג, א ב ל - מצאי לך אונקולוגית כזאת שתוכלי לפגוש אותה לפי הצורך שלך! הרי השקט שלך הוא העיקר , לא ??