בלוטות בבית השחי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני פחות משבועיים עברתי ניתוח בו הוציאו לי משד ימין הסתידויות סרטניות, ובניתוח בוצע חתך נוסף בבית השחי והוצאה בלוטת הזקיף. הפתולוג בניתוח סבר שהבלוטה נקיה ושני החתכים נתפרו. לאחר עשרה ימים עת הגעתי להסרת תפרים נאמר לי שהבלוטה היתה נגועה ועלי לעבור בעוד יומיים ניתוח נוסף בו יוצאו 8 בלוטות. שאלתי: כמה בלוטות יש בבית השחי ומה עלולות להיות ההשלכות.
שלומית שלום בבית השחי אין מספר קבוע של בלוטות אך מספרם נע בממוצע בין 20 ל35 ואף יותר לעיתים הבלוטות נמצאות ב3 רמות אנטומיות ומחולקות לרמה ראשונה שניה ושלישית בישראל כפי שנהוג באסכולה ה אמריקאית מנקים בלוטות ברמה ראשונה ושניה בעולם יש המנקים גם ברמה השלישית ההשלכות כ10 אחוז מהמטופלות יכולות לסבול בהמשך מלימפאדמה שהיא בצקת לאורך הזרוע ולעיתים נימול בחלק הפנימי של הזרוע אך לא בהכרח הרבה בריאות דר זילברמן
שלומית שלום בבית השחי אין מספר קבוע של בלוטות אך מספרם נע בממוצע בין 20 ל35 ואף יותר לעיתים הבלוטות נמצאות ב3 רמות אנטומיות ומחולקות לרמה ראשונה שניה ושלישית בישראל כפי שנהוג באסכולה ה אמריקאית מנקים בלוטות ברמה ראשונה ושניה בעולם יש המנקים גם ברמה השלישית ההשלכות כ10 אחוז מהמטופלות יכולות לסבול בהמשך מלימפאדמה שהיא בצקת לאורך הזרוע ולעיתים נימול בחלק הפנימי של הזרוע אך לא בהכרח הרבה בריאות דר זילברמן
אתמול עברתי את הניתוח תודה רבה אני מקוה להיות בין התשעים אחוז...