שאלה לפרופ' אילן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מאד מבקשת אם תוכל לייעץ לי מה לעשות אני 3ש' לאחר סרטן שד +טמוקסיפן. כימותרפיה ,הקרנות. מרגישה מצוין אבל???????? הנרתיק שלי הורג אותי כל הזמן אדום אדום ורגיש בפנים ,כאבים ,אי יכולת לקיים יחסי מין ,המון סבל. אני כל כך מיואשת ורק בת 50 כשקודם היו לי יחסי מין נהדרים , בטוח שיש פתרון. אודה לך אם תוכל לייעץ לי גמר חתימה טובה
לקריאה נוספת והעמקה
לסיון יש לי הרושם שיש לך סוג של הפרשה וזיהום נרתיקי. את חייבת להבדק אצל רופא נשים ולקבל טיפול בהתאם.
לסיון יש לי הרושם שיש לך סוג של הפרשה וזיהום נרתיקי. את חייבת להבדק אצל רופא נשים ולקבל טיפול בהתאם.