תרומות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אך אפשר להשיג תרומות לקבל טיפול בגרמניה ?
שלום לך. אני יכולה להציע לך מנסיוני. דבר ראשון צריך להתקשר עם עמותה קיימת ע"מ שדרכה אפשר יהיה לאסוף תרומות.לאנשים קל יותר לתרום דרך עמותה בגלל צורכי מס, קבלות וכו.. ישנן הרבה עמותות חסד שיהו מוכנות לסייע. דבר שני, להפיץ את הענין בין משפחה, חברים, חברים לעבודה,שכנים, וכן הלאה. רצוי בפלייר עם פרטי המקרה, ופרטי העמותה ח-ן בנק , שובר תשלום. אם תרצי אני יכולה לשלוח לך דוגמא של פלייר שהכנו עבור אחותי. בדרך זו השגנו כסף לטיפולים בגרמניה. בהצלחה ושנה טובה ובריאה. רונית
אני מאוד אשמח אם תוכלי לעזור לי. תכתבי לי בבקשה את האימל שלך.