גוש בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אולי לא שיכת אבל בכל זאת שאלה. לפני חודש גיליתי גוש קטן כמעט סמ וקצת כמו צינור בשד ימני קרוב לעצם הסטרנום. לפני שבוע הפנו אותי למרפאת שד והופנתי לממוגרפיה שיצאה תקינה אבל שוב מששו והגוש שם. חוות הדעת של הממוגרפיה לעשות אולטרסאונד. הרופא החליט על חיתוך? שאיבה וביופסיה ולא לקחת סיכון עד האולטרסאונד. מישהי יכולה להסביר אייך זה מתבצע?כלומר בכל מקרה טוב או רע מוצאים את הגוש? תודה על מראש על כלתשובה שאקבל.
שלום נאן, את מוזמנת להתקשר לקו החם של עמותת אחת מתשע, שם נמצאות מתנדבות שהיו כולן חולות סרטן השד והחלימו, והן תשמחנה לעזור לענות לשאלותיך. הקו פועל בין השעות 7 - 4 בימים א - ה ומספרו 1800363400 . כמו כן תוכלי לקרוא על הנושא באתר שלנו שכתובתו www.onein9.org.il במדוא מידע\מידע רפואי\סרטן השד מהו ? באיחולי הרבה בריאות