ועדה רפואי - ביטוח לאומי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יש מישהו שהגיש בקשה לועדה רפואי של ביטוח לאומי עקב לקיחת הרצפטן כטפול מונע? קבלתי בתקופת ה"טפולים הקשים" כימו והקרנות 100% נכות ו א"כ זה ירד ל50% האם בתקופה (שנה) שאני מקבלת הרצפטין כדי להגיש ערעור? האם יש משהו שעשתה כך כי אני יודעת שזה נושא חדש יחסי. תודה
אני הגשתי אבל עדיין לא קיבלתי תגובה. בבית חולים חתמו לי על הטפסים ש להאגודה למלחמה בסרטן, והעו"ס אמרה לי שזה טיפול כימותרפי לכל דבר, עובדה שאנחנו מקבלות החזרי נסיעות.