האם הדאגה שלי מוצדקת?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאימי גילו לאחרונה סרטן בשד. אני בת 21, כשבדקתי את עצמי ראיתי פצעים מסביב לפיטמה. האם זה אומר משהו? האם הגיל שלי מוקדם לסרטן השד? והאם אני בסיכון יותר מנשים אחרות כי גם אימי חולה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום. קרוב לודאי שלא אך כדאי לך להיבדק ע"י כירורג שד.
לחגית שלום! פצעים מסביב לפטמות- כדאי להיבדק אצל כירורג בקופ"ח או לפחות רופא- משפחה. גיל 21 בהחלט מוקדם לסרטן שד לאור סיפור משפחתי מומלץ לך - להבדק כל שנה אצל כירורג-שד לפי התכנית שהוא יקבע. ( כולל בדיקות הדמיה) סיפור משפחתי - דרגה ראשונה- סיכון גבוה מהאוכלוסיה הכללית. בברכה ד"ר בן צבי