חשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי. לאחרונה מצאתי גוש מוזר בשד שלי שניתן למישוש רק כשאני שוכבת על הגב. אני לא בטוחה במה מדובר. לדעתי זה יכול להיות גוש שומן מכיוון שמאוד רזיתי בשנה האחרונה וכאילו רק עכשיו אפשר להרגיש בו.הוא לא כואב רק כשאני לוחצת חזק. מה כדאי לעשות?
לגשת לכירורג שד, ולבצע אולטרא סאונד וממוגרפיה, חשוב לגלות (אם חלילה) מוקדם ככל שניתן ולא להתעלם... לידידה שרזתה היה גוש, טענו שזה סתם, למזלה ניתחו והוצאיו ובדיקה הפתולוגית - זה היה ממאיר. המון בריאות
הדס שלום, מכיוון שלא ניתן לאבחן על סמך תיאור ווירטואלי, המלצתי היא לגשת לכירורג של שד. בברכה, אנה גולדברט
אם אני אלך לרופאת נשים שלי זה גם טוב?
ברגע שהתחלת לחשוב על אותו גוש, הוא לא יניח לך, הדרך היחידה להפסיק לחשוב ולהטלבט היא על ידי בדיקה של רופא.