דחוף עזרה כל מי שמבינה...
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי לכולן, ורפואה שלמה לכל בית ישראל. רציתי לדעת האם רקמה בלוטית המכילה בלוטות חלב , זו הריקמה שסובבת את הפיטמה? והאם ייתכן שבחזה אחד הרקמת השד/שומן שסביב הפיטמה תהיה מעט יותר בולטת מהשד השני? או שחייב בסימטריה בשניהם? שאני בודקת בשכיבה אני לא חשה כלום, שאני בודקת בישיבה בלי להרים יד גם הכל סימטריה. אך שאני מרימה את היד בשד אחד יש יותר קשיחות. האם זה טיבעי?
זה מה שאני שואלת כאן כבר מאתמול , אבל אף אחת לא עונה לי.
נעמה, תיראי גם אני שואלת כן את אותה שאלה... אני לא יודעת אם זה הצינוריות. אני יודעת שזה אונות או משהו. מבחינת הגיון בגוף האדם שום דבר לא סימטרי.. אבל אנה בטח תענהלנו ברחבה. רק בריאות שיהיה לכולנו אמן