אני קצת מודאגת ורציתי לדעת האם יש מקום לדאגה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני חודש התלוננתי על כאבים בשד השמאלי בחלקו העליון, הלכתי לרופא כירולג אשר ביצע בדיקה ידנית ואמר שלדעתו הכל בסדר. מאז התחלתי להיות ערה לחזה שלי, ואני בודקת אותו המון. רציתי לדעת האם זה נורמלי ששד אחד באיזור שסביב הפיטמה יהיה מעט יותר קשה מהשד השני? האם זה מצב נורמאלי של השדיים? שאחד מעט יותר קשה מהשני?
שלום לך, לימור. הבנתי כי ביצעת רק בדיקה ידנית . מדוע לא לדרוש ממוגרפיה ? , כדי שתהיי שקטה יותר ולא חרדה כפי שנראה בריאות מלאה , אירית
שאלתי עם יש מקום לדאגה? אם זה נורמלי? בגילי עדיין לא עושים מומגרפיה. 30.
שלום לימור. מה שאת מתארת הינו קרוב לודאי תקין אך יש צורך בבדיקה חוזרת ואולי גם אולטראסאונדץ