מה הלאה???
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני כרגע לקראת סוף הטיפולים ( עוד 2 בטקסול) עדיין לא דברתי עם הרופאה שלי . מה קורה הלאה? מתי עושים בדיקות? האם מיד אחרי הסיום או שמחכים כמה חודשים? האם זכותי לבקש בדיקות אפילו שהרופאה לא מבקשת כך? משהו יכול לעזור לי.
ממכתבך עולה שאת מקבלת טיפול כימותרפי משלים (אדג"ובנטי). בד"כ לא נהוג לעשות בדיקות הדמיה במהלך הטיפול הזה, אלא אם יש בעיות ממש. בסיום התכנית כימותרפיה במידה והינך צריכה טיפול קרינתי לשד אחרי ניתוח חלקי - עושים ממוגרפיה. אחרי שתסיימי את כל התכנית הרופא-המטפל יציג בפניך תכנית מעקב . בהצלחה ד"ר בן צבי