סרטן השד והנקה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כ- 8שנים התגלה אצלי גוש בחזה- מתוך בדיקת אולטרסאונד נתגלה כי הוא שומני מאז לא ביצעתי מעקב כלשהו כיום אני מניקה ואני חוששת שייתכן מצב שהגוש התפתח לסרטן ושאני מסכנת את בתי בזמן ההנקה. האם להפסיק להניק ולבצע בדיקה?
שוש היקרה שלום, מכיוון שלא ניתן לאבחן על סמך תיאור ווירטואלי, המלצתי היא לגשת לכירורג שד לפני שאת מקבלת החלטות בקשר להפסקת הנקה. מכיוון שבדיקת השד במהלך הנקה קשה יותר בגלל הגודש והצטברות חלב, רצוי לבדוק את השד כאשר הוא מרוקן לאחר הנקה(מידע זה נלקח מתשובות הרופאים שהתקבלו בפורום). בברכת שנה טובה, אנה גולדברט
תודה על תשובתך אך ברצוני לחדד את שאלתי - האם אני מסכנת את בתי כשאני מניקה אותה במידה ואכן קיים סרטן השד? תודה על תשובתך