canser
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,אמא שלי היתה חולה היה לה סרטן שד, היא עברה את כל הטיפולים וגם טיפול חימיוטרפי הטיפול האחרון שהיה לה חימיוטרפי היה ב 20/4/05,ארך לה כבר שיער ואני היתי רוצה לדעת עם היא כבר יכולה לצבוע את השיער שלה? אני מאוד מקווה שתיתנו לי תשובה בקשר לזה תודה ולאתראות
שלום לך, מהמידע הרפואי הקיים באתר של עמותת אחת מתשע בפרק "התמודדות עם נשירת השיער" כתוב בין היתר "הימנעי משימוש בכימיקלים חריפים (צבע וסלסול) לפחות במשך שישה חדשים לאחר הטיפול". בברכת שנה טובה, אנה גולדברט