סרטן השד במשפחה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני לאחר הגדלת חזה סבתא שלי לקתה פעמיים בסרטן השד כל כמה זמן עליי לבצע בדיקה לגילוי סרטן השד? מה הקושי שיכול להיות בגילוי בשל השתל? והאם יש קשר בגודל השתל לגבי יכולת הגילוי?
ליאת היקרה שלום, על מנת שאוכלו להעביר את שאלתך לאחד מיועצי הפורום אנא צייני את גילך. בברכה, אנה גולדברט
גילי הוא 22
ליאת בוקר טוב לך ושנה טובה לגבי שאלותיך אני אישית ממליץ למטופלות שעברו הגדלה בעזרת שתל סיליקון לבצע בדיקת שד ידנית פעמיים בשנה שתל סיליקון בעקרון מקשה על הבדיקה הידנית אך זו לא סיבה לותר על הבדיקה הידנית אנחנו יודעים שאין קשר בין סרטן שד לשתל סיליקון וסיפור משפחתי של סבתא שחלתה ססרטן שד אינו מעלה שכיחות למחלה ניתן היום להיעזר בבדיקת MRI בזיהוי מוקדם של המחלחה שנה טובה דר זילברמן