כריתה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בנות שעברו כריתה ושיחזור , תכתבו לי ותיעצו לי מה לעשות - האם ישר שיחזור או לחכות זמן מה לאחר הכריתה??? בתודה מראש/.
הי אורנה אני עברתי כריתה ושחזור באותו הניתוח, כך היתה גם לרופא הפלסטיקאי אפשרות לעקוב מקרוב על הנעשה ולבצע את השחזור בצורה היפה והאסטתית ביותר. אם תרצי המלצה אשמח להתכתב איתך דרך האימייל.
אורנה היקרה שלום, ההחלטה באם לעשות ניתוח שחזור מיד לאחר הכריתה או לחכות, הינה משמעותית ובעלת השפעה לגבי מהלך הניתוח. מסיבה זו, חשוב לשוחח על כך עם האונקולוג והכירורג המטפלים בך. עמותת אחת מתשע מכירה בחשיבותה של החלטה זו. לכן, באתר של העמותה תוכלי למצוא מידע רב אשר עלול להשפיע ולעצב החלטה זו. להלן הקישור למידע: http://www.onein9.org.il/getfile.asp?file=reconstruction.doc בברכת שנה טובה, אנה גולדברט