מה זה תהליך שאתי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אולי מישהו יכול לומר לי מז זה תהליך שאתי בכל תוצאות הבדיקות כמו pet ct וct ו mri וכו' נאמר כי הגוש בשד שמאל נמצא בתהליך שאתי
שאת=גידול
שלום, אני בת 54 , עשיתי ממוגרפיה לפי הפניית רופא ולפי הממצאים הרופא רשם שאובחנה אסימטריה ברביע חיצוני עליון ייתכן שאתי, שד ימין כ 6 סם 8 מ"מ בקוטרו סולידי בעל גבולות בלתי סדירים למה הכוונה סולידי? ולגבולות?? האם ניתן לדעת מאבחנה זו האם זה גידול ממאיר? שפיר? עד כמה זה מסוכן? יש לציין ששאר הפרמטרים תקינים כגון בלוטות לימפה תקינות, צינוריות תקינות, לא נראו הסתידויות פתולוגיות וכו תודה מראש. נועה אודה
ה זה אומר קליטה פתלוגית של FDG המתאימה לתהליך שאתי מפושט בריאות, בטחול ובעצמות ובבלוטה צווארית.
ה זה אומר קליטה פתלוגית של FDG המתאימה לתהליך שאתי מפושט בריאות, בטחול ובעצמות ובבלוטה צווארית.
ה זה אומר קליטה פתלוגית של FDG המתאימה לתהליך שאתי מפושט בריאות, בטחול ובעצמות ובבלוטה צווארית.