חיסוןנים לפני התחלת טיפולים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 24 מעומדת לניתוח שבו ע הבא ורק אחריו אני מתחילה טיפולי כימותרפיה וקרינה רציתי לדעת האם יש צורך בחיסון נגד שפעת לפני התחלת הטיפולים?
לא שידוע לי על כך.את בחורה צעירה ואת לא בקבוצת סיכון לשפעת.
אהלן מורן, אני בת 37, לאחר 4 ניתוחים בחודשים האחרונים, התחלתי כימותרפיה לפני שבוע. היום התיעצתי עם האונקולוג שלי באשר לשאלת החיסון נגד שפעת - הוא אמר שאפשר לקבל את החיסון, שזה לא יפגע בטיפול הכימי, וזה עשוי להיות יעיל כמו לכל אדם אחר. כמו כן הדגיש שההמלצה היא בעיקר לאנשים שעובדים במקומות כמו בתי-חולים, בתי-ספר וכדומה. בהצלחה.