סרטן שד מסוג DCIS
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
נותחתי והורידו ללי חלק מהשד מצאו אצלי בקוטר של 4 ס"מ רקמות פרה סרטני ו2 מ"מ סרטן DCIS . הוציאו לי 6 בלוות וכולן היו נקיות. נאמר לי שבתווך של קוטר 2 ס"מ הכל נקי. כרגע אני עוברת הקרנות. שאלתי היא האם בסרטן השד מסוג זה קיימת אפשרות לטפל בחום והאם טיפול זה טוב יותר מהקרנות. כן ברצוני לדעת המו היפול הטוב ביותר הידוע כיום למניעת חזרתו של הסרטן ללא התחשבות בסל הבריאות מחכה לתשובתכם המהירה
לאורנה שלום רב ושנה טובה! אני מניחה שאת מתכוונת לטיפול בהיפרטרמיה- "חום". אין כל מידע מבוסס מחקרי - EVIDENCE_ BASED MEDICINE שטיפול בחום במקום קרינה- RADIATION THERAPY מוריד סיכון להישנות המחלה או הופעה של גידולים אחרים. טיפול בהיפרטרמיה נבדק יותר בגרורות. בברכה והצלחה ד"ר בן צבי