חולות סרטן שד מלמדות סטודנטים לרפואה על התמודדות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קורס "התמודדות עם חולי - סטודנטים לומדים ממשפחות" יפתח בנובמבר הקרוב ומזמין חולות סרטן שד להצטרף. מדובר על תכנית אוניברסיטאית שנתית המיועדת לסטודנטים לרפואה באוניברסיטת תל-אביב. מטרת התכנית הינה לחנך דור רופאים טוב ואנושי, המבין את נקודת המבט של משפחות המתמודדות עם בעיות רפואיות. מאחר שלא ניתן להכיר את חווית ההתמודדות עם חולי בכיתת הלימוד פונה בית הספר לרפואה אליך בבקשה לאמץ סטודנט אחד בשנת הלימודים הבאה, ולאפשר לו ללמוד ממך על הקשיים ועל דרכי ההתמודדות שלך ושל בני משפחתך עם המחלה . פרטים על התכנית ועל אופן ההצטרפות ניתן למצא באתר הקורס http://med.tau.ac.il/family-project
מה הכונה באימוץ סטודנט,האם האימוץ הוא דרך התקשרות באינטרנט?