סרטן שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יש סרטן שד גם לגברים? תודה!!!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום עמי, אנו מצטטות כאן את תשובתו של דר' בן אהרון, מיועצי הפורום, לשאלה דומה שכבר עלתה: נושא: RE: סרטן שד לגברים מחבר: ד"ר בן-אהרן תאריך: 13-02-2002 07:13 רונן שלום, סרטן השד אצל הגבר הוא נדיר, מהווה כ- 1% מסך התחלואה בסרטן השד. ישנם ממצאים אפידמיולוגיים המלמדים כי בישראל שכיחות התחלואה היא כ- 2%. למיטב ידיעתי לא נמצאה זיקה גנטית לתחלואה במחלה אצל גבר. אין חשיבות למבנה השד שלך, אין צורך לבצע כל בדיקה ואינך מוגדר כבעל סיכוי רב יותר יחסית לאוכלוסייה הכללית לחלות בסרטן השד. בברכה,