שאלה..
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
באיזה גילאים יכול להיפתח סרטן שד? לאחותי בת ה-14 היו כאבים חדים בחזה.. באחד מהם אחד מהם קצת יותר גדול מהשני יש לה חזה גדול אבל יש לה גושים ואחד מוזר כזה ויש לה הפרשות שאמרו לנו בעיקרון שאלה חלק מהסימנים האם יכול להיות שיש לה סרטן השד בגיל כל כך מוקדם?
שלום לך, לצערי, לא ניתן להצביע על גיל בו מתחיל סרטן שד. למרות שהסימנים אותם את מתארת אינם בלעדיים לגידול סרטני הייתי ממליצה לגשת לבדיקה אצל כירורג שד. בברכה, אנה גולדברט