שאלה על סוג גידול
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם למי שהוצא גידול שלא רגיש להורמונים הגידול תוקפני יותר תודה
לאב שלום, שאלתך הינה כללית וישנם גורמים רבים נוספים הקובעים את אופי הגידול והפרוגנוזה. בברכה, אנה גולדברט
שלום אב לתא רגיל יש רצפטורים להורמונים ותא שאין לו רצפטורים להורמונים שונה מאוד מתא רגיל והרופא שלי אמר לי שזה עושה את המצב ליותר מסובך גם כי הטיפול ההורמונלי לא בא בחשבון תודה לאל אני כבר כמה שנים טובות אחרי זה ומצב הרצפטורים שלי לא הכי טוב עם מעט יותר פרטים נוכל אולי להיות יותר עוזרים גיל גודל הגידול סוגו, בלוטות וכן הלאה בברכה ריקי