קבוצות תמיכה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מחפשת באזור הצפון קבוצת תמיכה של חולות סרטן מתחת לגיל 40 תודה
שלום ל"מהצפון", לצערי אין בידי אינפורמציה לגבי קבוצות תמיכה שמתקיימות כרגע בצפון, ספציפיות לנפגעות סרטן השד. אני מציעה לפנות לבית החולים בו את מטופלת ולהיפגש עם העו"ס על מנת לראות האם מתקיימות שם קבוצות. אם לא תמצאי קבוצות תמיכה באזור מגוריך, אולי תוכלי לשקול להגיע אחת לשבוע למרכז לקבוצה , או לפנות לתמיכה פרטנית דרך בית החולים או קופת החולים בה את מטופלת. אשמח לשוחח איתך טלפונית ולחשוב ביחד, העיקר לא להשאר עם הדברים לבד. כמובן, את יכולה להיעזר גם בקו החם של העמותה 1-800-363-400.. מקווה לשמוע ממך בהקדם, נועה גואטה עמותת אחת מתשע 03-6021717 שלוחה 226