רק הגוש עם סרטן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
השבוע קיבלתי תוצאות של ביופסיה חיוביות בוגש 3 וחצי ס"מ. בדיקות הדם של סרטן, סי.טי ומיפוי עצמות יצאו נקיות. בעוד יומיים אני מורידה את הגוש בהרדמה. במידה ולא היתה נזילה מהגוש לגוף והכל נשאר בגוש, אני מתכוונת לא לקבל טיפולי כימו והשאר חוץ מכדורים אולי. האם זה יכול להיות נורא.
שלום רב, אנו ממליצות לך להתייעץ עם הרופא המנתח ואונקולוג לגבי גישות טיפוליות , וכאשר תהיה תשובה פתולוגית לאחר הוצאת הגוש. בברכה, צוות אחת מתשע
ואיך את יודעת ש"הכל נשאר בגוש"? זו שאלת מיליון הדולר שאף מטופלת ואף רופא לא יידעו בוודאות. בדיוק בשביל זה נועד הכימו כאמצעי מניעתי. טוב ששאר הבדיקות יצאו אצלך תקינות, אבל חלילה יכולים להיות גם תאים מיקרוסקופיים שלא נראים בהדמיות. אל תחליטי על דעת עצמך, תתייעצי ברופאים
שלום האמת שהכימו הרי עוזרת בכ-25 אחוז של המקרים לערך ואולם יש לה גם נזק לא מבוטל כך שלדעתי המנותחת גם לה יש מילה בעניין הזה כי אולי גם לאינטואיציה שלנו יש איזה שהוא ערך אם הכל יצא נקי בשלב זה (למרות ש3 ס"מ זה בינוני) ואם הרופאים לא עומדים על כך בתקיפות והסוג של הגידול הוא לא הכי אגרסיבי ועשית הקרנות מה לגבי כדורים את לוקחת? אני בעצמי לקחתי כמה החלטות על עצמי ומקווה לטוב ריקי