אימונוטרפיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. לפני 6 שנים חליתי בסרטן השד, המחלה התפשטה בעוד כמה איזורים בגוף ונמצאת בהתקדמות משמעותית,אני מטופלת היום בקסלודה. הומלצתי לעשות טיפול אימונטרפי שיחזק את מערכת החיסונית שלי, הטיפול כרוך בעלות גבוהה שאין לי דרך לעמוד בה, אני אובדת עיצות. אם מישהו יוכל לעזור ולכוון אותי אני אשמח...תודה ושבוע טוב
זהו טיפול ביולוגי שמטרתו לחזק את המערכת החיסונית, הטיפול ניתן ביחד עם הטיפול הכימוטרפי. בעיקרון של דבר, לוקחים דם מקרוב משפחה מכליאים אותו עם התאים יוצרים נוגדן ומזריקים לחולה. אני מקוה שעזרתי... הטיפול נעשה בבי"ח הדסה עין כרם , אם תרצי פרטים נוספים אשמח לעזור. יום טוב ורפואה שלמה