גידול על סמך ממוגרפיה ו us
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם ניתן לדעת האם זה גידול לאחר ממוגרפיה ואוטרהסאונד בלבד?
אם זה גוש חשוד אז יש לבצע ביופסיה בכדי לדעת את טיבו. על כל סוגי הביופסיה תוכלי לקרוא בעמודה מימין תחת הכותרת מידע
שלום איילת, לאחר בדיקת ממוגרפיה ואולטראסאונד ניתן לחשוד בגידול, אך את טיבו ניתן לבדוק כפי שנאמר על ידי ביופסיה. מידע נוסף תוכלי לקרוא באתר עמותת אחת מתשע (הקישור לאתר נמצא בשוליים השמאליים של דף זה) דף הבית/מידע/מידע רפואי . בברכה, צוות אחת מתשע