קסלודה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכן שמי אפרת , עברתי כריתת שד ליפני 6 שנים, היום המחלה חזרה והתפשטה, קיבלתי טיפול בוריד ועכשיו אני בטיפול קסלודה אני מאוד מודאגת ורוצה לדעת האם יש מישהי שהקסלודה אכן עזרה? תודה רבה לכן
שלום אפרת, אני מקווה שאני יכולה קצת לעזור לך, גם אצלי חזרה המחלה לאחר כ 7 שנים, ואני מטופלת בטקסוטר + קסלודה כבר קיבלתי 10 טיפולי קסלודה, אני לא יודעת מה בדיוק עוזר יותר אבל יש נסיגה משמעותית במחלה, והגרורה הצטמקה מאוד אני עדיין בטיפול עצמו אז אני לא יכולה לומר מה יקרה הלאה אבל עד היום יש שיפור אם אמרו לך שאת צריכה קסלודה אז כנראה שהרופאים חושבים שזה הטיפול הנכון, אין לך ממה לדאוג בעצם כל זמן שיש תיקוות צריך להאמין, הטיפול לא קשה וגם התופעות לא רציניות במיוחד אם את מעוניינת לדעת עוד פרטים אשמח לעזור, חלי
שלום! לקחתי כסלודה במשך חצי שנה וזה עזר באופן משמעותי עד שהפסיק כלומר עד שהגוף התרגל. רפואה שלימה