טיפול כימוטרפי ראשון
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב אתמול אימי עברה טיפול כימוטרפי ראשון בסדרה של 6 טיפולים האחות באונקולוגית הסבירה לה שביום למחרת עלי לקחת תרופות נגד הקאות, נגד צרבות ונגד אלרגיות - שאלתי הדחופה היא האם אימי נדרשת לקחת את התרופות הללו גם אם היא מרגישה טוב ביום השני של הטיפול. מחכה לתשובתכם המהירה תודה
שלום לך אני חושבת שכדאי לקחת את מה שצריך לי למשל התופעות מגיעות לאחר שלושה ימים ואם לא הייתי לוקחת את תרופות הנגד מי יודע איך הייתי מרגישה, אבל זה לשיקול דעתכם. הם לא משפיעות תכף תרגישו טוב והרבה בריאות.
שלום- אני ממליץ כן לקחת התרופות נגד הקאות ל 3-4 ימים אחרי טיפול אפילו אם מרגישים טוב- במיוחד אחרי הטיפול הראשון. בוקר טוב