סרטן במשפחה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
במשפחתי חלינו אני , בגיל 50, בסרטן שד, ולאחרונה גם אחי המבוגר ממני ב-10 שנים. לפעי למעלה מ20- שנה חלו ומתו מסרטן (לא סרטן שד) אמי ואח נוסף. האם יש מקום לברורים כלשהם, גנטיים ואחרים( על אף שאיננו אשכנזים), שיכולים להועיל לנו ולבני משפחה אחרים?
לקריאה נוספת והעמקה
לרוני שלום- אני ממליץ פניה למרפאה גנטיקה - אונקולוגיה באזור מגורך- יש קבוצות של לא אשכנזים שכן הבדיקות גנטיות עוזרות- כמו אלו במוצא אירק- ואפילו אם אין בדיקות גנטיות, אפשר לקבל יעוץ מסודר על איזה מעקבים מומלצים. ערב טוב