כאב בצלעות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כשלשה שבועות התחלתי להרגיש בכאב בצלעות, מתחת לשד שנותח, כאב שמרגיש כמו מכה יבשה, בהרמה או מתיחה של היד. לפי האונקולוג, אני לא הראשונה שמדווחת על כך. האם זוהי תופעה שכיחה? האם יש מקום לדאגה? אגב, אני נוטלת טמוקסי מזה כשנה וחצי וללא תופעות לוואי עד כה.
למ.ד. שלום- בהחלט יכול להיות כאבים כאלו באזור נותח בגלל ניתוח ולא בגלל השנות של מחלה. - אבל לא אמרת איזה סוג ניתוח על השד ובלוטות עברת. תמיד זה שיקול דעת של הרופא שבודק אותך אם יש צורך לעוד בדיקות כמו צילום, מיפוי או בדיקות דם. אפילו במקרא שיש גרורה, אין יתרון לגילוי מוקדם של גרורות- אז יש זמן למעקב- אם הכאב מחמיר אז כדאי לדווח לרופא משפחה או אונקולוג . צהריים טובים
מה זאת אומרת אין יתרון לגילוי מוקדם של גרורות???