שאלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 16 וחצי וגיליתי לאחרונה שיש לי גושים בשתי השדיים... כביכול סרטן השד מתפתח בגילאי 18 ומעלה... אבל בכל זאת האם אתן ממליצות לי ללכת להבדק? ואם כן איפה
מריה היקרה אני חושבת שלפחות למען השקט הנפשי כדאי שתיבדקי. את צעירה ולא סביר שחלית בסרטן השד. תיגשי לרופא המשפחה והוא כבר יפנה אותך לרופא המתאים.
מריה היקרה, הסיכוי להתפתחות סרטן בגילך שואף לאפס לפי דעת מומחים. אנו ממליצות לך לפנות לכירורג שד לבדיקה , והוא יאבחן את מה שאת מרגישה. בברכה, צוות אחת מתשע