הסרת שיער באינפרא אדום
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני כשנתיים לאחר סיון הטיפולים הכימוטרפיים. הקוסמטיקאית של עניינה אותי בהסרת שיער (במפשעות,בית שחי, עורף) בקרני אינפרא אדום. רציתי לדעת אם מישהו/י מכיר את השיטה, והאם לנו במיוחד קיים סיכון בשיטה זו שעדיף להימנע ממנו.
שלום רנה אני יותר משנה לאחר סיום הטיפולים. לא הייתי מעיזה אפילו לעשות טיפולים מהסוג שאת חושבת לעשות. מפליא אותי שהקוסמטיקאית שלך בשביל האינטרס הכספי מציעה לך זאת. אולי היא לא יודעת על המחלה? אל תסתכני.
שלום לך אני במקומך לא הייתיאפילו שוקלת את זה הגוף עובר טראומה רצינית עם ההקרנות ובנוסף גם הכימוטרפיה להוסיף לכך קרינה של קרניים אינפרא אדומות שמחממות את הגוף (אגב אנו מרכיבים משקפי שמש בגלל ניזקי הקרניים הללו ) אני במקומך לא הייתי אפילו מתקרבת לכך בברכה ריקי