אני מבולבלת. אתמול השארתי כאן הודעה לרופאים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ובה שאלה לגבי התקן מירנה והיסטוריה משפחתית של סרטן השד - ומשום מה אני לא רואה אותה כאן. מישהי יודעת לאן נעלמה השאלה שלי?
שלום איה, שאלה כזו לא הופיעה בפורום זה, אולי כתבת בטעות בפורום אחר. בברכה, צוות אחת מתשע
היתה כאן שאלה דומה של בחורה בשם אורלי, שנענתה ע"י פרופ' כהן בתאריך 09-08-2005. וכן שאלה נוספת של בחורה בשם שירי, שנענתה ע"י פרופ' כהן בתאריך 26-06-2005. עשי חיפוש בפורום ע"פ מילת מפתח "מירנה".